2014年1月13日星期一

All about my blog 关于我的博客

Hello everyone, I'm Floweroxy. I'm a junior from Pittsburgh.
大家好,我是Floweroxy, 我是来自匹兹堡的一名大三学生。
OK, actually I'm an international student from China, so I will add some Chinese introduction for my each paper. (If I have free time.)
Ok, 实际上我是来自中国的留学生,所以在博客中我会加入一些中文的介绍(如果我有时间的话)。
This blog set up for my Advertising and promotion class. I will post some short paper and shared some things about advertising and promotion every Tuesday. Hope your guys will like it!
这个博客是为我的一门课:广告与推销,而设立的。我会在每个星期二po一些小文章来分享一些有关广告与推销的小知识。希望大家会喜欢!
Because English is my second language, there probably has some grammar mistakes in my articles. Find them! Correct them! Write me a report, I will be happy to hear it! Thanks~
因为英语是我的第二语言, 所以不免当中会出现一些语法错误。如果你发现了,请指出来并且在评论中告诉我,我会很乐意改正。谢谢~

没有评论:

发表评论